16 Eylül 2010 Perşembe

Fashion's Night Out

Modaya özel bir ilgim olduğunu söyleyemeyeceğim. Arada ne var ne yokmuş diye Voguevari, Ellevari dergileri okumuyor da değilim tabii. Ama özellikle de ortaokul yıllarımda bir ara asla böyle giyim kuşam, saç baş, güzel görünme gibi dertleri kendime edinmeyeceğime inanıyordum ve üzülüyordum da içimden gelmediği için. Neyse ki hangi ara oldu bilmiyorum ama o istek bir anda oluştu, şimdi de hep vardı gibi hissetmem cabası tabii.

Fashion's Night Out'a gelecek olursam... İlginç bir deneyim olacak, New York versiyonunu nasıl, ne derece uyarlayabildiler sahiden merak ediyorum :) Bağdat Caddesi'nde olacağım ama benim aklım Nişantaşı'nda kaldı, oradaki hakikaten şahane olacaktır diye tahmin ediyorum.

FNO'yu ilk nerede mi duydum? Evet doğru bildiniz, Gossip Girl. Yeni başlayan sezonunun premiere'inde de olan FNO tam NY'a göre bir hadise gibi gelmişti ilk duyduğumda ki hemen ardından da burada olacağını öğrendim zaten.

Özentilik mi? Evet!
Aslında gereksiz mi? Galiba :)
Ama eğlenceli mi? Kesinlikle!

E hadi ben çıkayım o halde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder