1 Nisan 2012 Pazar

7 adım - 10 gün

Geçen hafta, yayınlanmış 12 bölümünü birden tek seferde izlediğim "Awkward"a benzer bir dizi daha bulup bu Pazar akşamımı da ona adayabileyim diye imdb'de Awkward'a benzer dizi ve filmlere bakıyordum ki karşıma çok sevdiğim "How to lose a guy in 10 days" çıktı. Bundan esinlenmiş olacağım ki oturup ben de bir "How to get over a guy in 7 steps in 10 days" isimli yazı yazayım dedim Güzin abla tadında. Niye böyle bir şey yaptın diye sormayın, ben de bilmiyorum.

1) Bu arkadaşımız yakışıklı olabilir, komik olabilir, sempatik olabilir falan filan ama illa rahatsız edici yanları vardır. Bunlara odaklan.
2) Platonik bir durumsa seninki - zaten kendini bir süredir küçümsüyorsundur ilişki gerçeğe dönemediğinden. Buna bir dur de ve kendinde sevilesi özellikleri hatırla. Bahsi geçen eski erkek arkadaşsa da, onun sende sevmediği ve o yüzden senin vazgeçtiğin hareketlerher neyse, bir güzel o hareketlerle geçir önündeki 10 günü.
3) Dikkatini dağıtacak birkaç şey belirle. Alakasız şeylerle uğraş gün içinde. Karşılaştığında, sana telefon ettiğinde vs bu alakasız şeyleri getir aklına ve onu/aramalarını görmezden gel. Görmezden gelemeyeceğin durumlar varsa da durumun gerektirdiği kadar konuş - daha fazlasına çıkarmaya meyillensen de durdur kendini.
4) Ufak detaylara takılmamayı öğren. Her dediğinden her yazdığından bir mesaj çıkarma çabasına hiç girme.
5) Onunla ortak olmayan arkadaşlarınla daha çok zaman geçir. İlla sosyal bir ortamda bir aradaysan da yakınında olma pek.
6) Arkadaşlarınla habire ondan bahsetme.
7) Bunları uygularsan da uyguladığından kimseye bahsetme, işi boşuna büyütme.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder